Recenzie (809)
Yuma (2012)
Otevřte vrata ZOO,kde doposud žili jeho obyvatelé v uzavřeném prostředí a čekejte pohromu. Chceme všechno co jsme doposud nemohli mít. Že všechno má svá pravidla včetně života na svobodě už nebereme v potaz.
Za borovicovým hájom (2012)
Osud nebo geny tě dostihnou. Je to jako karma . Neunikneš.
Nedotknutí (2019)
Ocitnout se na invalidním vozíku je dnes velmi snadné. Skoro všichni jezdíme autem a tak při dnešním provozu jsme v ohrožení stále. Každý si myslí,že ho to nepotká. Doufá,že ho to nepotká. Pracovala jsem s postiženými lidmi od narození a také s těmi,kteří se ocitli v této nové situaci po úrazu. Poznala jsem mezi nimi úžasné lidi,kteří přesto,že se jejich život obrátil vzhůru nohama dokázali rozdávat ostatním humor a dobrou náladu. Smekám před nimi.
Temné srdce (2022) (seriál)
Krásná příroda ,čerstvý vzduch,ale lidé jsou všude stejní. Peníze, touha po uznání,láska,která není až za hrob. Člověk je pořád stejný a nevím,jestli se někdy někam posuneme.
Parlament - Série 1 (2020) (séria)
Dobře jsem se bavila a vůbec nejsem zklamaná ani euroskeptická. Jsem překvapená,že se tolik zemí a národů vůbec někdy dohodne. Nedělám si iluze o tom,že politik je člověk bojující za dobro svého národa.
Normální lidi (2020) (seriál)
Troufám si tvrdit,že mi tento seriál částečně pomohl pochopit generaci mileniálů. Neříkám,že zcela a nahlédnutí to pro mě bylo. Jako většinou u každého problému v dospívaní a osamostatnění se hraje roli prožité dětství.Vidím,že to nezměnila ani překotná počítačová doba. Spíše to ještě zhoršila. Tito mladí lidé jsou ještě více citliví než předchozí generace( I když matka Marianne by zničila i méně citlivou bytost zcela jistě), a potřebují více lásky a jistoty. No ale tato doba tomu nepřeje.
Malá bubenice (2018) (seriál)
Napínavé,nenudí a dokáže nadchnout. Kdo má v tomto příběhu pravdu je těžké rozsoudit.Ale kdo za tuto situaci může to víme zcela určitě. Angličané.
Arctic: Ľadové peklo (2018)
I já se přidávám k těm ,kteří milují Madse Mikkelsena a mohli by na něj koukat i déle než 97 minut. Paří k těm hercům kterým věřím co právě hrají a tak je to pro mne zážitek.
Barbaři (2020) (seriál)
Docela napínavé a koukatelné,občas ale málo uvěřitelné. Když má někdo páchnout prasečím chlívkem tak by to mělo být cítit i pohledem. Vím,že herečky chtějí vypadat dobře,ale lak na nehtech. Přesto,že byl bezbarvý.
Poslední království: Sedm králů musí zemřít (2023)
Pro mě moc zrychlené zakončení ságy o Uthredovi. Možná by další série byla malounko lepší.