Recenzie (38)
Gravitácia (2013)
Overhyped!
Chuckyho kletba (2013)
Při sledování jsem cejtil zajímavý pocit nostalgie.. Childs play byl první horor který jsem jako malej capart viděl a do dneška ten film zbožňuju.. další díly už nejsou tak povedené ale vždy se na ně rád podívám.. po 9 letech jsme se dočkali nového filmu této série a podle mě se jedná nejkvalitnější pokračování! Fakt sem si to užil!
Perníkový tatko (2008) (seriál)
I Am the One Who Knocks!
Dexter (2006) (seriál)
Tak jsem teďkon dojel všechny díly stál probíhající poslední sérky a žasnu jaká se z Dextera stala vybředlá sračka! Je to až k neuvěření jak je ta poslední série špatná .. Musel sem snížit z jasnejch 5 na 3... Dexter měl skončit aspoň tou 7.sérkou tohle už je vyloženě vaření z hovna a kurvení seriálu. Teď by se spíš hodil název BREAKING GOOD anebo možná i BREAKING STUPID!
Dospeláci 2 (2013)
Docela trapas i ve srování s jedničkou která mě teda taky moc neoslnila.
To je koniec! (2013)
You're telling me James Franco didn't suck a dick last night? Now, I know you're lying!
Ohnivý kruh (2013)
No jóóó! Jen fňukejte vy intelektuální pseudokritici..
Pod kupolou (2013) (seriál)
Tohle mě bude bavit.. ++++++++++ EDIT: Tohle mě baví!
Muž z ocele (2013)
VELEDÍLO! Snyder is my hero!
Po zániku Zeme (2013)
Všude sem čet reviews plný hejtu a varování nedávat peníze za tuhle břečku a já sem se tím jako vždy neřídil. Ale tentokrát měli tito lidé pravdu! Opravdu hrozná tragédie a jednu hvězdu dávám jen za Willa Smithe kterýho mám rád a je mi líto že šel takhle do hoven a jeden z mých nejoblíbenější herců je v současnosti takhle mimo. Tohle se opravdu nepovedlo a Shyamalan má jednoznačně máslo na hlavě. Tohle byl krok vedle. V dnešní době už opravdu nestačí jen parádní vizuál. Všechno špatně!