Obľúbené seriály (10)
Rick a Morty (2013)
Přes první mírné rozpaky u prvního dílu se z toho vyklubala hravá, inteligentní a hlavně neskutečně srdeční záležitost (nakonec i včetně Mortyho hlásku). Po několikaterém shlédnutí nepřestává bavit, přesně naopak - teprve důkladně objevuji tu správnou psychologickou hru, která je tu rozehraná.
Priatelia (1994)
Musíte je milovat.
Community (2009)
Těšila jsem se hlavně na señora Changa, ale dostalo se mi mnohem mnohem víc. Vtipné, svižné a inteligentní. Baví mě pozorovat děj i vývoj postav, který je neuvěřitelně přirozený i v těch nejabsurdnějších scénách. Což je obdivuhodný fakt, jelikož seriál absurdní situace vyloženě vyhledává a dělá si srandu snad naprosto ze všech a všeho. Ušetřeno nezůstane žádné pohlaví, sexualita, vzhled, příslušnost či národnost, pohledy na svět, náboženské či politické názory, věkové kategorie, psychické i fyzické nemoci, vzdělání a společenské postavení - prostě nic. A přesto to vše jde tak nějak ladně a jeden té rozličné studijní partičce nemůže přestat fandit, ať se děje, co se děje. Postava Abeda je pak krásná třešnička a seriálové reference taky zatím nezklamaly.
Červený trpaslík (1988)
BoJack Horseman (2014)
Čas na dobrodružství (2010)
Šílená dobrodružství, která jsou reálnější než si myslíte.
Hra o trůny (2011)
Mestečko South Park (1997)
Městečko, které nikdy nespí a nepřestává bavit. No a Kenny je největší láska ze všech.
Lucky Louie (2006)
Sitcom, který si nehraje na nic víc než je a naštěstí zůstává u jediné série, do které se mu podařilo narvat kvantum kvalitních hlášek a scének. Ofenzivní, vulgární a černej humor mu proudí v krvi a to mě baví! Scéna s kytkou je jedna z mých nejoblíbenějších z celého seriálového universu.
Česká soda (1993)
Satira všech satir.