Recenzie (175)
Mladí a neklidní (1973) (seriál)
Přiznám se, že jsem se na to koukal, ale jen proto, že jsem se potřeboval rozptýlit.
Skrytá identita (2006)
Průměrný film. 45% daleko lepší trilogie Infernal affair. Doporučuji komentáře: VasaX, Radyo, Djkoma.
Hudson Hawk (1991)
Dám slovo: Galadrielovy...výborně vystihuje můj názor.
Vitus (2006)
Sakra.... po druhém zhlédnutí palec ještě výš. 5 hvězd.
Bournov mýtus (2004)
Předceňovaný film. Mnohem horší, jak po střihu, kameře,.....scénáři. Kam se hrabe na jedničku. Třetí díl doufám není, tak hrozný. Spíš je to Béčko. 45%
Dannyho trinástka (2007)
Odychovka po třetí.
Šakal (1997)
Průměrný film... doporučuji původního Šakala. Moc americké.
MacGyver (1985) (seriál)
Pro mě nejlepší seriál + nostalgie
Hard Boiled (1992)
Reklamní přehlídka na zbraně Jen si vybrat.
Sklenené peklo (1974)
Kvalitní katastrofický film. Hold katastofická 70 léta...