Recenzie (838)
Posledný samuraj (2003)
9/10
Princezná Mononoke (1997)
10/10
Ray (2004)
7/10
Riddick: Kronika temna (2004)
5/10... Nechápem ako mohli producenti do tohto natrieskať 100 miliónov dolárov aj po tom ako si prečítali ten ultradementný scenár. Navyše Twohy sklamal aj ako režisér, lebo to čo odviedol nemá s hravosťou Pitch Black ani prd spoločné - prachobyčajná rutina... A ešte aj tie efekty vyzerali echt lacno... Tie slabé 3 hviezdy dávam za Diesela, 3 hot women a občasný závan atmosféry...
Riskni to s Polly (2004)
1/10... Jennfifer Aniston ako žena, o ktorú sa oplatí bojovať?... Ani vo sne!!!... Jennifer Anniston ako komediálna herečka?... Peklo!!!
Rýchlo a zbesilo (2001)
6/10... Na autá síce zaťažený nie som, ale aspoň na chvíľu ma tento film presvedčil o tom, že vlastniť nejakú dobrú káru by bolo super...
Rýchlo a zbesilo 2 (2003)
4/10... Síce to nenudí, ale uráža inteligenciu diváka o 106...
Rad nešťastných príhod (2004)
7/10... Výprava, kostýmy, masky a Carrey zachraňujú Silberlingovo kŕčovité rozprávanie...
Scary Movie 2 (2001)
1/10 Ach Wayansovci! Nehulte toľko preboha! Alebo aspoň svoje "stavy" nezachytávajte na kameru!
Scary Movie 3 (2003)
5/10