Posledné recenzie (16)
Love (2016) (seriál)
Seriál má "zvláštnu" (awkward) dynamiku podobnú seriálu Louie (alebo do istej miery aj The Office). Občas sa dejú zvláštne, polo-trápne situácie (ale je tam určite menej trápna ako v spomenutých seriáloch). Hlavné témy sa točia okolo 30tnikov, ktorý majú problémy so vzťahmi (kto nemá?). Celé je to postavené na rozhovoroch, sexi-unavenej predstaviteľke, geek-awkward predstaviteľovi a uletených vedľajších postavách. Ak nemáte chuť na šablónovitosť krimináliek ale skôr "vzťahmi ťahanú" mladšiu a mierne na hlavu postavenú verziu Californication, toto je dobrá voľba.
Jupiter na vzostupe (2015)
SPOILER ALERT! ... ... Film kde všetky deti jednej rodiny majú problémy s matkou a tak ich čosi o hodnotách naučí hlavná hrdinka, ktorý sa zamiluje do psa. Film končí happy endom - hlavná hrdinka prežila a môže ďalej (ale teraz už šťastne) čistiť záchody.
My sme Millerovci (2013)
(po 2. pozretí) Neustály prísun vtipov, skvelo zahrané a dokonca aj scénar je výborný. Navyše tvorcom tu žeriem aj tie vzťahové alebo "rodinné" pokeci, čo je naozaj rarita v komédiach. Tu to na mňa funguje.