Recenzie (17)
Otcova volga (2018)
Na komedii celkem tisen a deprese.
Krajina zajtrajška (2015)
Zbytecne dlouhe.
Robert Vano - Príbeh človeka (2018)
Smutné
Čierny panter (2018)
Smyk nosorozce je nejvic🤦♂️
Dievča vo vlaku (2016)
Deprese
Traja bratia (2014)
Tvl. co to je?
Prvý kontakt (2016)
Napínavé a inteligentní. Idealní film do kina. Protože doma bych si to tak neužil. Ovšem opakované shlédnutí už nebude mít takové kouzlo, protože vše už do sebe zapadlo:-/
Sliedič (2014)
4 hvezdy jen diky Jakeovi. Byl vyborny.
Signál z neznáma (2014)
Nevim, divne, prapodivny snimek:
Ronaldo (2015)
Moc jájinkování.