Recenzie (597)
Zoznámte sa, Joe Black (1998)
To je tak sladkobolná potopa že sem si musel vzít brčko k dejchaní nad hladinou, abych se neutopil....
V pasci (2005)
Já nějak nemůžu Ellen Page. Ta lesba je jak břitva, ale mě zkrátka ta její nepřirozená drzost vytáčí. A zrovna tak ve filmu Juno. Dobře to napsal Loleq7 ....
Fargo (1996)
Kolikrát že jsem to už viděl?....ja ja, Buscemi, Macy, Stormare jsou herecký absolutno!...
Statočné srdce (1995)
Až na klasickej mučednickej konec 'Made by Gibson' je to skvělá akční zábava, kde si divák připomene že má v sobě ještě ňáký zbytky smyslu pro dobro a zlo a spravedlnost. Madonovitá Catherine McCormack je k sežrání, připomíná mi kdysi populární Jacqueline Bisset.
Nezastaviteľný vlak (2010)
D.W. nezachraňuje ani tak moc vlak, jako spíš tenhle béčkovej flick.
Ripleyho hra (2002)
Nejlepší Malkovich film, plus outstanding Ray Winstone. Skvělá zápletka, spád, zakončení. A ještě navíc hezká Itálie.
Kurz negatívneho myslenia (2006)
Je celkem fuck kam tenhle film zaškatulkujete. V každým případě jsem se během sledování mockrát řezal smíchy. Je to naprosto nadčasovej film o samý podstatě lidskosti, pitoreskní výřez toho jak "funguje" společnost, a že i v temnu zdánlivý beznaděje někde bliká světlo. Je to filmovej jin jang podstaty lidskýho charakteru.