Recenzie (16)
Kameňák - Poradca (2019) (epizóda)
Každý díl horší. Ani mě to nepřekvapuje.
Kameňák - Sto miliónov (2019) (epizóda)
Jedna hvězda za to, že jsem se jednou nebo dvakrát pousmál, ale to je u Kameňáku málo. Jsem pro každou srandu, původní trilogii mám rád i když jde o filmové dno, stejně jako původní Scary Movies. Ale tohle je opravdu nudné a trapné.
Bumblebee (2018)
Transformers měli poslední dobou problém. Zatímco první díl byl povedený a druhý se taky ještě "dal", tak poté to šlo celkem hodně z kopce a pátý díl byla slátanina, která i při celkem dlouhé stopáži byla hrozně zmateně uspěchaná. Proto i když jsem po přečtení prvních recenzí očekával konečně dobrý TF film, byl jsem po zhlédnutí příjemně překvapen. Ano, jsou tam klišé scény, některé věci se podobají jedničce a film jako takový bych hodnotil spíše 4*, ale když teď vezmu pátý díl (na který se odmítám znovu podívat, byť vizuálně je na tom lépe) a dám jej vedle Bumblebeeho, tak ten rozdíl ve kvalitě je opravdu razantní a Bumblebee si dle mého 5* zaslouží. Bumblebee má po dlouhé době scénář, který nebyl slepený dohromady z náhodných nápadů. Postavy jsou sympatické a jejich role ve filmu není jen taková, aby se občas připomnělo, že se příběh odehrává na Zemi. Bez nějakých spoilerů musím zároveň vyzdvihnout to, že Deceptikonské postavy byly konečně zajímavé a zároveň se paleta barev, které mohou použít z původních 50 odstínů šedi výrazně zvýšila. To to trvalo. Abych to shrnul, Bumblebee je konečně po dlouhé době dobrý TF film, který dokazuje, že méně je někdy více.
Legendy zítřka - The Good, The Bad and The Cuddly (2018) (epizóda)
Legendy jsou již druhým rokem nejlepším Arrowverse seriálem a vypadá to, že tomu tak bude i v příštích sériích. Zatímco Arrow i Flash v třetí sérii upadali, u Legend je tomu právě naopak. Finální bitvu asi nečekal nikdo, ale o to víc jsem se bavil - seriál se nebere vážně a díky tomu si můžeme odpustit všechna ta ohraná klišé ostatních finálních dílů seriálů.
Flash - Therefore I Am (2017) (epizóda)
Po dlouhé době epizoda Flashe, která opravdu vtáhla do děje a zároveň to dávalo nějaký ten smysl. Jenom škoda, že konfrontace byla už v této epizodě, nebýt crossoveru, možná to mohli šoupnout do dalšího dílu. Každopádně 5*, po dlouhé době zaslouženě.
Pán času - The Doctor Falls (2017) (epizóda)
Nejlepší na tomto dílu byl jednoznačně Master a Missy. Bohužel ale u scénáře jsem měl celou dobu pocit, že už jsem to viděl. Navíc i když je Capaldi úžasný Doctor, nemuseli by tu jeho regeneraci připomínat milionkrát než k ní opravdu dojde. Celkově patřilo toto finále mezi lepší - alespoň co se Capaldiho sérií týče.