Posledné recenzie (16)
Halo - Návrat domů (2022) (epizóda)
Já si se svými 4* až připadám blbě, ale mě to prostě baví. Není to žádný masterpiece a s některou kritikou i vesměs souhlasím, ale nevím, jestli jsem osobně viděl seriál s tak pěkným vizuálem a i když přiznávám, že ke hrám jsem se ještě nedostal, tak i ten příběh není nejhorší (o třídu lepší jak většina Witcher S2). Jasně, mohlo tam v tomto díle být více akce a Kwan by mohla být méně otravná, ale třeba ještě překvapí. 3.5/5
Boba Fett: Zákon podsvetia - Kapitola 5: Návrat Mandaloriána (2022) (epizóda)
Vesměs souhlasím s předchozími recenzemi. Pokud (zatím) nejlepší díl neobsahuje hlavní postavu seriálu, tak je něco špatně. Ale těch 5* je zasloužených.
Wonder Woman 1984 (2020)
Z novodobých DC počinů asi opravdu nejhorší film. Nemastné, neslané, nudné. Tohle se opravdu nepovedlo a nezachrání to ani Gal Gadot, ani hudba od Hanse Zimmera a už vůbec ne Pedro Pascal. 1 hvězda za pár zajímavých momentů a za místy pěkný vizuál.