Recenzie (69)
Ronaldo (2015)
Tady nemůžu jinak! Hala Madrid!
Neklid (2011)
Nuda! Aspoň že to bylo krátké. Hlavní představitel byl na pěst.
The Whispers (2015) (seriál)
Po pár dílech chytl seriál velké tempo, z kterého už nepolevil. Záhady se nekupily, ale postupně řešily velmi rychle. Mělo to správnou atmosféru a hodně napětí doprovázené skvělými hereckými výkony. Námět který zpočátku možná nevypadá příliš lákavě je převeden na plátno znamenitě. Kdo to se seriálem nevzdá po několika prvních dílech, tak věřím, že bude spokojen. Doufám, že bude druhá série.
Ghoul (2015)
Postavy byli hodně stupidní. Z příběhu se dalo vyždímat víc. Vůbec jsem se nebál. Prostředí bylo pěkné.
Aquarius (2015) (seriál)
Bohužel. Nemůžu se ubránit zklamání. Ani závěr mě zrovna neoslnil. De facto všechno zůstalo otevřené, což je škoda, když s druhou řadou se moc nepočítá.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Hlavním plusem jsou skvěle napsané a zahrané postavy. Na tom celý seriál stojí. Celá osmička mi byla sympatická. První díly se vykreslují charaktery postav a hlavní zápletka je dost upozaděna, nicméně zas tak mi to nevadilo, protože se dalo na co dívat. Příběh ze začátku trochu pokulhává a trvá než se rozjede. Neřekl bych ale, že se rozjel naplno, spíše může směle pokračovat v nastoleném směru v další sérii, která věřím, že bude. Doufám, že příští rok budu měnit hodnocení ještě o stupeň lépe.
Do vesmíru se Stephenem Hawkingem (2010) (seriál)
Dokumenty o vesmíru rád vyhledávám. Tenhle se mi obzvlášť líbil. Pokládá si správné otázky.
Osvietenie (1980)
Hudba může být úžasná. Atmosféra může být úžasná. To samé herecké výkony. Když se ale skoro celej film nudím, tak to ostatní mě nezajímá. Za shlédnutí stálo akorát posledních 20 minut. Koukat na scény, kde to díky hudbě vypadá, že se něco stane a nakonec se nestane nic, mě moc teda nebere.
Tajomstvo stratenej archy (2008) (TV film)
Po dlouhé době jsem se díval v televizi na film. A musím říct, že jsem si nemohl vybrat lépe. Skvěle jsem se bavil (měl jsem 4 promile). Šílenost no. Jasnej odpad. Přesto dávám jednu hvězdu, protože na tohle dlouho nezapomenu.
Stalker (2014) (seriál)
Na pomezí tří až čtyř hvězd. Případy stalkerství se mi celkem líbily, takový průměr. Ovšem hlavní dějová zápletka, která se táhla celým seriálem a postupně gradovala, byla jiný káva. Ne že by to bylo něco převratného, ale jsem spokojený. 4*.