Recenzie (324)
Alvin a Chipmunkovia (2007)
Dobrý film, chipmunkovia bol skvelý nápad - takže ja si myslím, že filmu sa nedá veľa vyčítať. Je to dobrý rodinný film, na ktorom sa dá zasmiať. Ale čo sa týka negatív je ich tu stále dosť :). Prvé je "príliš" veľká "trápnosť" filmu - je až v niektorých chvíľach (citovo) prekombinovaný. Nebudem ich tu všetky vymenuvávať, je to film na *** príp. **+.
Wasabi (2001)
Osobne mám rád Jeana Rena veľmi, ale mne sa zdá, že v tomto filme nepodal stopercentný výkon. Ale stále je nadpiemerný :). Scenár je dobrý, aj réžia. No čo sa mi na filme nepáčilo je Ryoko Hirosue nepodala dobrý výkon. Inak dobrý film - dá sa na ňom nasmiať a dá sa pozerať "pomerne" s úsmevom.
Travička z Ludanu (2006) (TV film)
Tento film je skvelý. Naozaj skvelá dráma a gradácia deju. Super hudba, ktorá dobre doprevádzala dej. Oceňujem aj herecký výkon Muriel Robin. Som šťastný, že táto dráma vznikla.
Extrémne premeny: Druhá šanca na život (2011) (relácia)
Dobre, že takíto ľudia majú vôbec chuť zmeniť sa a čo je ešte lepšie, že pre to niečo urobia. A táto šou im len pomôže a vráti chuť do života.
4 svadby (2010) (relácia)
Ale ako si môže nevesta užiť svadbu, keď ovplyvňovaná inými ľuďmi a nátlakom z Markízy? Úplne zlá reality šou.
Kniha džunglí (1967)
Klasika - jednoducho krásny príbeh, na ktorom sam vyrastal. Prežíval som príbeh Mauglího, aj keď som ho čítal už po desiatykrát. Jednoducho legendárny príbeh :).
Mesto tieňov (2008) (seriál)
Veľmi silné príbehy. Keď pozeráte tento seriál máte husiu kožu a skvele sa bavíte. 1. séria bola trochu akčnejšia, potom prišla druhá (od ktorej som veľa neočakával) a príjemne ma prekvapila. Hlavne posledná časť s bielym mäsom bola naozaj silným zážitkom a ešte dva dni po pozretí som rozdýchaval skutočnosť, že to čo som videl je len skrytá realita.
Queen Rock Montreal 1981 (2007) (koncert)
Skvelý klavír a spev Freddieho Mercuryho, skvelá gitara Briana Maya a jednoducho fantastická atmosféra. Myslím, že Queen svojim koncertom nič nepokazí :).
Po čom ženy túžia (2000)
Priemerný film - Mel Gibson ukázal, že nie je len taký "drsňák", ktorý hrá len v thrilleroch. Navyše samotná myšlienka filmu a scenár. Ďalšia vec, ktorá sa mi páči je, že nápad s tým - že Nick vidí myšlienky Darcy. A to je niečo nové. Je to taký priemerný film takže ***.
Herkules (1995) (seriál)
Priemerný seriál - pozeral som ho niekedy pravidelne - no dnes už si myslím, že nestojí za veľa. Kvalita je zlá, ani príbehy nie sú najlepšie spravené, ale legendy sú legendy :). Preto **.