Recenzie (14)
Aftersun (2022)
Jediný film, který mě emočně zdrtil až minuty po závěrečných titulcích.
Americká vražda: Rodina od vedle (2020)
Uživatel liborek_ to napsal za mě.
Tiesňové volanie (2018)
Můj zamilovaný žánr, ale celkem zklamání. Hlavně kulhající scénář raněný předstíráním, naivitou a hromadou klišé. Čekal jsem chytřejší podívanou.
Nakrmte někdo Phila (2018) (seriál)
Místní atmosféru a kulturu to přenáší dokonale. Alespoň podle prvního dílu, který můžu osobně porovnat.
Dark (2017) (seriál)
Sympatické a na pěst, skvělé a hrozné, bavilo mě to a sralo mě to. Vstup na vlastní nebezpečí.
Černé zrcadlo - USS Callister (2017) (epizóda)
První půlka vynikající, ale pak to rázem nějak zhlouplo.
Nezhasínaj! (2016)
Jednoduché, přehledné, děsivé. Účel splněn.
Odobrať z priateľov (2014)
Jediný případ, kdy sledování na obrazovce laptopu jasně vede oproti velkému plátnu.
Frekvencia (2000)
I když vezmu do úvahy fakt, že podobný námět je vždycky děravý, je tohle tak nesmyslné, až to uráží mou inteligenci. Hvězdička za slibné napětí, které je ale zase mláceno do země dějem, postrádajícím i tu nejzákladnější logiku.
Bedári (2012)
Ne že by to byl bídný film, ale po nedávno zhlédnutém Djangovi, kde tři hodiny utekly neskutečně hladce, tady stejná stopáž dosahovala subjektivních rozměrů připomínajících ústa Anne Hathaway. V jiných slovech – přes zjevné kvality úmorně zdlouhavé!