Posledné recenzie (20)
Čo na tebe milujem (2002) (seriál)
Spojení Amandy BYNES a Jennie GARTH bylo to co tento sitcom opravdu potřeboval. Já si upřímně radši než to pustím nějaký jiný žánr , ale v případě tohoto sitcomu je to něco jiného. Kolikrát si tento seriál pustím jen tak z nudy a nelituji toho. Navíc Jennie je tu vidět opět v roli o několik let starší ségry tak jako třeba v 90210 new generation ...Nebo samozřejmně i v původní verzi a upřímně celé obsazení dodává lepší atmosféru seriálu.
The Whispers (2015) (seriál)
Nikdy jsem nebyla na seriály ani filmy žánru "SCI-FI" , ale na tomhle seriálu mě něco ohromilo. Ohromilo mě to tak, že si nenechám ujít ani jediný díl a pokaždé přijdou tvůrci s nějakým originálním nápadem. Občas to působí až moc děsivě, ale to byla nejspíš hlavní pointa tohoto seriálu. Myslím, že každého diváka zajímá otázka "KDO JE TO?" Ten "reálný" imaginární kamarád.
Tajomstvo kruhu čarodejníc (2011) (seriál)
Já tyhle seriály zbožňuji,takže pro mě je to pohodové sledování.