Posledné recenzie (3)
Stalker (2014) (seriál)
Trochu jiný seriál, o stalkingu.. Zajímavé se dozvědět, jak takoví lidé přemýšlí ... Konec první série dobře vrcholí. Těším se na druhou sérii.
The Bridge (2013) (seriál)
Po shlédnutí amerického remaku The Kiling jsem se na tento seriál moc těšila. A nezklamal mě :-) Na jedné straně znázorněná tíživá atmosféra v Mexiku, korupce mezi tamními policisty a na druhé straně snaha texaské policie – mimochodem Diane Kruger jako policistka s "Aspergerem" je výborná – vyšetřit, kdo zabil texaskou soudkyni a položil ji doprostřed mostu dělící Mexico a USA a proč ? Detektivní dvojice - okouzlující Marco Ruiz a asociální Sonya Cross - která si zpočátku „nesedne“a v průběhu série k sobě najde cestu... :-) Hledání vraha, kterého žene touha po pomstě, která se týká jedné z hlavních postav... Atmosféra, herci, vše super...
Zločin (2011) (seriál)
Neustálý déšť a tíživá atmosféra, zoufalství rodiny pohřešované dívky. Souběžně sledujeme volební kampaň na starostu Seattlu, během které se postupně odkrývá spojitost s pohřešovanou dívkou.... Super herecké výkony Mireiile Enois a Joela Kinamanna.... Je to seriál, který chcete shlédnout naráz a nemůžete se dočkat dalšího dílu ...Jeden z nejlepších krimi seriálů...
Posledný denníček (1)
Temný případ
Tak jsem dokoukala Temný případ. Nádhera ! Tíživá, ponurá atmosféra, podpořená dobrou kamerou. Občas se to někdy trochu táhlo, ale hned se dalo vše zase do pohybu, a hlavně díky neodbytnému Rustu Cohleovi, který i po letech chce dořešit případ, je seriál prostě super. Jak Matthew McConaughey tak Woody Harrelson jsou páni herci. Moc se mi líbilo střídání dvou časových rovin, kdy se ze současnosti vrací oba detektivové do vyšetřování v minulosti, aby nakonec v současnosti přece jen dopadli šíleného fanatického vraha.