Posledné recenzie (10)
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
No... Tenhle film byl za mě úplně mimo celou hunger games sérii. Mraky věci nedávaly smysl. Jen díky švagrové, která měla tu vůli přečíst knihu, jsem alespoň trošku pochopil, absolutně nepochopitelné scény, kde postavy dělali věci, které by normální člověk neudělal. 2 a půl hodiny nudy, kdy se musíte koukat na slečnu, co nemá ráda trpaslíky... A to tam jeden hraje. 1* za snahu.
Logan: Wolverine (2017)
Na tenhle díl jsem se těšil nejvíc z celé serie X-Menů a konečně jsem se dočkal. Bylo to perfektní! Sice jsem čekal nějakou větší podobu s komixem Old Man Logan, ale i tak to byla parádní jízda. Jackman a Stewart to zahráli brilantně a do toho mladá slečna Dafne Keen, která skoro celý film nepromluvila, jim krásně notovala. Za mě 5 hvězdiček jasná volba. Úžasné zakončení postav Profesora X a Wolverina. P.S. Ne jednou jsem při tom uronil kroupu :) vřele doporučuju.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Hodnotit tento seriál pro mě není vůbec jednoduché. Když jsem se na něj díval poprvé, tak se mi nelíbil a po dlouhou dobu jsem tvrdil, že je to seriál, který je absolutně o ničem. Avšak asi po půl roce jsem se o to pokusil znovu a už chápu proč se to všem tak líbí. Celý jsem to zhltl za týden. Je to úžasný seriál, který člověka přiková k sedačce a vy se nemůžete dočkat, až bude další díl. Je to nejlepší a nejlíp propracovaný fantasy/dobrodružný seriál, který jsem kdy viděl. Herci jsou úžasní, příběh je úžasný, prostředí je úžasné, zkrátka a dobře celý tenhle seriál je úžasný. Přehodnocuji z 15 na 95%. Vřele doporučuji.