Obľúbené seriály (9)
Nezvestní (2004)
Boj o moc (2018)
Potvora (2016)
Hra o trůny (2011)
Mladý papež (2016)
I Love you Lenny ... Vážně mě to chytlo! Dokonce mi ani nepřijde zvrácené, že s Lennym neboli Piem XIII ve většině věcí souhlasím. Stylová religionistická schizofrenie to já rád!
Mr. Robot (2015)
Pozůstalí (2014)
Ono to asi zas taková pecka nebude, ale tady jdu čistě po emocích a pocitech, které jsou tu zprostředkovány a ve mě vyvolány naprosto geniálně a ve velké míře. Takže, zajímavý námět i když trochu nedotažený+tísnivá atmosféra+emoce+ a to myslím velké plus skvělý soundtrack = nadprůměrný zajímavý seriál. Který, jak název napovídá není o zmizení nebo zmizelých ( jak by si mnozí přáli všechno objasňovat a vysvětlovat) ale o POZŮSTALÝCH a zrujnovaném morálním kodexu a pokřivených mezilidských vztazích a osudech. Proto na mě lépe působila první tajemná a komplexní série než všeobjasňující a šokující serie druhá.