Recenzie (21)
Temný Kraj (2017) (seriál)
Tak tohle se fakt nedalo, nezvládli jsme víc než půl hodiny. Ale co se dalo čekat, když jsou pod tím podepsané sestry Bártů. Divím se, že jim na to ještě někdo dává peníze.
Klondike (2014) (seriál)
S tímhle seriálem mám velký problém. Mám rád sníh, drsný sever a zlatou horečku všeobecně. Hodně rád. Jenže v tomhle je spousta nesmyslů a zobrazujete to zlatou horečku úplně jinak, než to ve skutečnosti bylo. Navíc jsem se u toho chvílemi dost nudil. Vy všichni, kteří obdivujete realističnost tohoto seriálu, byste si o tom měli něco přečíst.
Sherlock (2010) (seriál)
Hrozně nadhodnocený seriál. Všechno moc na efekt, ale hodně jsem se u toho nudil. Poslední dva díly jsem dokoukal jen se sebezapřením.
Falošný diamant (1984)
Celkem mě překvapilo takhle nízké hodnocení. Je mi jasné, že zpívající Stallone asi nenadchne každého, ale já jsem se u tohohle filmu celkem dobře pobavil.
Invázia (2005) (seriál)
Výborný seriál. Jen je velká škoda, že ho zrušili hned po první sérii.
Inkognito (2003)
Už ani nevím, za co ta jedna hvězdička je. Snad za herecké obsazení nebo country.
Únos a výkupné (2011) (seriál)
Celkem zajímavá třídílná minisérie z prostředí vyjednávačů s únosci.
Hawaii 5.0 (2010) (seriál)
Sice béčkový seriál, ale výborně se u něj bavím.
Neriadená strela (2010)
Průměrná komedie, kterou táhne výborný Bill Nighy. Emily Blunt bych asi po chvíli odprásknul i zadarmo.
Je třeba zabít Bona (2011)
Předvídatelná nuda, ve které jsem marně hledal komedii.