Recenzie (148)
Fontána (2006)
Jeden z mojich najobľúbenejších filmov, ak nie najobľúbenejší.. Videl som ho mnohokrát (a ešte len budem) a vždy na ňom nájdem niečo nové, čo ma zaujme.. Už i tak tajomnú atmosféru filmu dotvára krásne melancholická hudba od Clinta Mansella (Requiem for dream).. Mno čo dodať, film presne podľa môjho gusta..
Black Books (2000) (seriál)
Zo začiatku som bol dosť sklamaný, pretože som očakával niečo ako "IT" ak nie lepšie.. Cez to postupom času (a epizód) som si postavy veľmi obľúbil (obzvlášť večne ožratého Bernarda a jeho sarkastický humor) a uvažujem o tom, že si tie tri série zopáknem :).. update: zopánkuté
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Prvá séria za 4 až 5.. a tou to malo skončiť..
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
Heh v dobe keď toto píšem začali znovu dávať gilmorky, čo ma donútilo po dlhej dobe naozaj zapnúť televízor.. Shame on me!!
Griffinovci (1999) (seriál)
Mohlo byť aj za 5.. ale je tam dosť tých slabších epizód (asi ako v každom seriály tohoto druhu)..
Howlův kráčející hrad (2004)
Trochu sklamaný z konca.. Málinko som si to pokazil českými titulkami ktoré vôbec nesedeli (čo sa obsahovej časti týka) a doteraz neviem prečo vlastne tie kráľovstvá proti sebe bojovali.. Na druhej strane už som si zvykol na tie Miyazakiho "načo všetko vysvetľovať" takto to je oveľa tajomnejšie..
Faunov labyrint (2006)
No z tohoto sa budem ešte dlho spamätávať.. Toľká predstavivosť v 112 tich minútach.. Márne hľadám zápory.. Ikeď ako čítam hodnotenia užívateľov, tí ich našli až až.. Napr. Správanie sa partizánov ???? wtf?? to si aj pri takej skvelej zápletke niekto také veci všíma?? Asi áno..
Pavučina snov (2003)
Stevie King musel zase riadne nadávať.. Ďalšia filmová adaptácia a ďalší brak.. No horší bol už len "muž na úteku", aspoň keby sa knižky držali, keď už nič iné.. Jedna hviezdička za vizuálne spracovanie bombardovania ufákov..
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Varovali ma že koniec je riadna halúz, ale toto som nečakal.. bravo..
Iluzionista (2006)
No neviem čo mali tie Eisenheimove kúsky spoločné s ilúziami ale budiž.. celkovo podaraný snímok, ktorému by som vytkol asi len ten koniec..