Obľúbené seriály (10)
Dexter (2006)
.: AND WHAT ABOUT ME? AM I THE TWISTED BAY HARBOR BUTCHER... OR THE VALIANT DARK DEFENDER? :.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Co k tomuhle seriálu napsat?? :-D Je to prostě bomba. Davida Duchovnyho jsem do dnes znal jen z Evoluce a Akty X, ale tady byl nepřekonatelný. Seriál u kterého jsem se nenudil ani minutu. Asi nebudu jediný, kdo napíše: CHCI DALŠÍ SÉRII !!!!!!
Ďáblův sluha (2007)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Barney a jeho "Suit Up" :-D
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Vážně parádní seriál - jeden z nejlepších co jsem kdy viděl. Scofield má všechno krásně promyšlené a je paráda se dívat na to jak všechno do sebe krásně zapadá. První epizoda byla asi best, plánování útěku, zajímavé osobnosti. Druhá epizoda není až tak k zahození, ale na svobodě je to už něco jiného. Jenom si dávat pozor na poldy. Třetí série je vážně jenom důkaz, že scénáristi neví coby. Sleduju už jenom ze zvědavosti a abych nezaspal dobu - a hlavně chci vědět jak to "skončí" :)
Hrdinovia (2006)
Fandím Sylerovi :-D
Dr. House (2004)
Má tenhle serál nějakou chybu?? Asi ne. Na Hugha Laurie v roli "nevychovaného" doktora, který se s ničím nemaže a všechno řekne jak mu na srdci leží, se vážně můžu dívat pořád
Zúfalé manželky (2004)
Dost dobrej seriál
Priatelia (1994)
Parádní seriál. Nemá chybu - když to vidim v programu hned se na to jdu kouknout. A Matthew Perry je stejně BEST :)
Krok za krokom (1991)
Prostě paráda na tenhle seriál bych se mohl dívat každej den a pořád by mě bavil. Ty starší díly, kdy jsou děcka ještě hodně malý jsou dost dobrý, ale líbí se mi víc ty novější s Richem a Jean-Lucem