Recenzie (169)
Príbeh žraloka (2004)
Jednu hvězdičku za sem tam povedený vtip, a to je vše přátelé!
36. komnata Shaolinu (1978)
Jením slovem: Super! Dvěma slovy: Super! Super! Ze začátku vypadal tento film docela průměrně, ale jakmile začal hlavní hrdina z tréningem v Shaolinských komnatách, šlo moje filmové nadšení prudce nahoru. Opravdu klenot mezi Kung Fu filmy.
Život Briana (1979)
Schválně kdo po mě hodí kámen když řeknu: Jehova! Tenhle film je humorná dokonalost sama!
Futurama (1999) (seriál)
Podobně jako u Simpsonů, jsem nucen strhnout jednu hvězdičku kvůli kradení vtipů. Jinak dost dobrý
Pokémon (1997) (seriál)
Chachachá! Mám takový dojem, že většina lidí co to dnes hodnotí jako "odpad" na tom ujížděla nejvíc. Já se za to však nestydím a dávám 5 hvězdiček. Nutno dodat, že tento seriál souvisel s mým prvním cosplayem!
Sedem statočných (1960)
Hezký film, ale na Sedm samurajů Akiry Kurosawy to nemá, většinu remaků hodnotím jako "odpad" ale tohle docela ušlo...
Godzilla (1998)
Varování: Následující komentář obsahuje vulgární slova... Emmerichu! Ty hajzle! S tímhle rádobyfilmem jsi mě napůl nasral a napůl rozesmál, protože větší koninu jsem sakra dlouho neviděl! Jsi prachsprostý filmový zloděj, který nesahá Ishiru Hondovi ani po paty! Hondova Godzilla je mnohomiliardakrát lepší, a to je z roku 1952! Emmerichu, jsi mamrd a nesnáším tě!
Digimon Tamers (2001) (seriál)
Poměrně zdařilé pokračování Digimoních seriálů, sice to není ani náhodou tak dobré jako Digimon Zero Two, ale můžu říct že to stojí za zhlédnutí.
Princezná Mononoke (1997)
Dokonalý, jedinečný, božský film. Po jeho zhlédnutí jsem padl na kolena a plakal.