Recenzie (17)
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Jedním slovem hrůza .. nic víc si to nezaslouží ;)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Byl jsem na premiéře v Praze , a zklamán opravdu nejsem . Není to sice tak dobré jako LOTR , ale rozhodně stojí za to vidět ! Nádherné zpracování , příjemný soundtrack :) Rozhodně 5 * !
James Bond: Skyfall (2012)
Na tomto filmu jsem byl v kině hned 2x a rozhodně toho nelituji .Film mě narozdíl od Quantum of solace bavil , což mě překvapilo čekal jsem totiž něco na způsob Qos . Skvělý úvodní song , samozřejmě skvělé obsazení a také akce = 5*
Avatar (2009)
Výborný film , který dokazuje , že James Cameron je výborný režisér . Film mě velmi bavil , proto si nezaslouží nic jiného než 5 *
Gladiátor (2000)
Zábavný s výborným soundtrackem , pro mě nejlepší historický film co jsem viděl , nemůžu vytknout nic .
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Nekončící seriál , tak by se to dalo nazvat . Postrádá to pointu , nudné , nezáživné .
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Dříve jsem sledoval sitcom Přátelé a říkal si , lepší sitcom už snad ani být nemůže , no tady ho máme !
Zombieland (2009)
Film pro zasmátí , rozhodně se nevyplatí se nad ním nějak zvlášť zamýšlet , neboť jak film začne tak zase skončí , nedočkáváme se tu žádného zvratu . Jak už jsem napsal nejedná se o nic unikátního , ale ani nic hrozného .
Futurama (1999) (seriál)
Velmi zábavný seriál , na který se vždycky rád podívám :)
Simpsonovci (1989) (seriál)
Bezkonkurenční , nejlepší animovaný seriál všech dob .