Posledné recenzie (69)
Labyrint - Série 2 (2017) (séria)
První série mě velmi potěšila a byla svěží, napínavá, prostě fajn. Bohužel druhá série byla velmi předvídatelná, herci takoví toporní, dialogy vyloženě špatné. Bylo tam pár světlých okamžiků (např. pan Dvořák hrál dobře), ale zápletka a příběh velmi špatný. Bohužel lehce podprůměrná detektivka s prvky mysteria, škoda...40%
Sully: Zázrak na rieke Hudson (2016)
Poctivý film, skvělí herci a i když víte, jak to dopadne, naprosto Vás to strhne, velmi silné 4*.
FUK (2013) (divadelný záznam)
Čistě náhodou jsem odchytl tento záznam na ČT Art a až do konce jsem ani nepomyslel, že bych to přepnul. Vygradované, vtipné a mrazící zároveň. Doporučuji.