Recenzie (124)
Rozprávkar (2014)
Mám ve zvyku české filmy, pokud se mi líbí, poněkud nadhodnotit, tenhle to ale opravdu příliš nepotřeboval.
Na krídlach lásky (2014)
Klišé nad klišé. Červená knihovna toho nejhrubšího zrna. Odporně přeslazená malinová limonáda. Marnost nad marnost, přesto všechno, na mne nějakým zázračným způsobem fungovalo. Takže pokud někomu nevadí, že celý děj je jasný od chvíle kdy si " pan šedý " vygooglí, že holubář má vnučku, mohu vřele doporučit.
Mokrina (2014)
Hmmm, tak tohle bylo vážně dobrý. Temný příběh, skvělá kamera, minimalistické a civilní herecké výkony, úžasná volba prostředí. Jsem nadšen.
John Wick (2014)
Lepší než " Equalizer ", ale jen o fous.
Láska na vlásku (2014)
Po strašně dlouhé době pohádka, kde mi vůbec nic nevadí. Ano, scénář je inspirovaný Twainem, rozhodně je to však o parník lepší než ty schizoidní experimenty ČT !
Temný bojovník (2014)
Docela jsem se bavil. A Cageův look na konci je úžasný.
Equalizer (2014)
73 % to si musíte dělat prdel ! Největší letošní zklamání.
Pořád jsem to já (2014)
Nesnáším, opakuji, nesnáším, Julianne Moore, alke před tímto výkonem smekám !
Jersey Boys: Cesta k sláve (2014)
Není to špatný, ale hrozně utahaný. Navíc pro film Clinta Eastwooda mi, " není špatný " , připadá málo.
Najhľadanejší muž (2014)
Ještě nudnější, než "Jeden musí z kola" ven, a to je co říct.Ale Hoffman byl skvělý.