Recenzie (45)
Logan: Wolverine (2017)
Opravdu jsem byl velice příjemně prekvapen. Rozhodně nejsem fanoušek X men série. Popravdě jsem se na Logan podíval jenom kvůli tomu, haló kolem toho. A je to tak, opravdu to stojí za to! Obzvláště bych vyzdvihnul onu syrovost a surovost která v X menech nemá obdoby. Další překvapení pro mě bylo, kladení důrazu na výtahy mezi postavami. Troufám si tento počin zařadit vedle takových filmů, jako série Temný rytíř. Tu osobně považuji za nebe pomyslné žánru superhrdinů.
Sin City: Ženská, pre ktorú by som vraždil (2014)
Kdyby tam nebylo tak zbytečně moc digitálních efektů, mohlo být mé hodnocení o tu hvězdu lepší. Zároveň ale musím říct že digitální část byla pěkně udělaná. Jen ty přechody mezi digitálními a nedigitálními částmi mohly být plynulejší. Ovšem pokud máte rádi hektolitry bíle krve tak se vám to bude líbit. Jak se tvůrcům nepovedlo propojit digitalizaci tak propojení postav příběhů se jim povedlo. Bylo příjemné vidět postavy z jiných dějových liniích postávat někde bokem zatím co čekali až přijde jejich chvíle. A sem tam se do děje vmísí. Za mě 72%
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Skvělé předvedení chemie v praxi takhle by se měla učit na školách i když by se potom z Česka stala ještě větší varna perníku než je ted. Seriál neztráce dech v dalších sériích jak je to u spousty seriálu, ale plynule pokračuje ve strhujícím příběhu. 98%
30 dní dlouhá noc: Doba temna (2010)
Dost slabé pokračování předchozího dílo. Z původního filmu nezůstalo téměř nic kromě podobného názvu a upírů. 20%
Mrtvý sníh (2009)
Další ukázka zabitého potenciálu. Na začátku velmi vážné a dá se říct že i hororové ale potom se to změníl ve frašku s náckovsekjma zombíkama a partou retardu který se snaží vtipně kosit zombie což se jim vážně nedaří. Jediné co filmu v mích očích zvedá hodnoceni je má obliba zombie filmů. 40%
Pena dní (2013)
Co k tomu říct ? Vůbec jsem nepochopil proč to v tomhle filmu bylo tak jak bylo. film bych pravděpodobně ani nedokoukal kdybych na něm nebyl v kině, Jestli se ve filmu skrývá nějaký hlubší smysl tak já ho nenašel. 15%
300: Vzostup impéria (2014)
Nuda!! v žádném ohledu nedosahuje prvního 300. pokus o napumpování nějakého propracovanějšího příběhu se moc nevydařil. Měli se spíš držet původního konceptu, pořádně epických bitev a ne nějakého trapného podskakováni na lodičkách a když se schylovalo k pořádny bitvě tak film skončil. No na druhou stranu je nutno pochválit virtuální prostředí které bylo jako v předchozím díle zajímavé. 30%
Kick-Ass 2 (2013)
Na kick ass mi přijde nejlepší ta odlišnost od ostatních superhrdinovsky laděných filmů. At už je fakt že tady se na nějaké předáváni policii moc nehraje, tady se rovnou zabíjí! Nebo to že nejnebezpečnější postavou je 15 letá holka. A to si mi na tom líbí, že tady nejsou žádný nasterojdovaný svalouši s kupou Hi-tech hraček, kteří zvládnou zmlátit libovolný počet nepřátel levou zadní. Zkratka kick ass je brutální libovej film o obyčejných lidech kteří se snaží konat dobro a nebojí se kůly tomu dostat pořádně přes hubu.
Nezvratný osud (2000)
Řekl bych že je dosti ojedinělé natočit sérii o tolika dílech, které na sebe prakticky nenavazuji. Je opravdu jedno jestli se kouknete na jiný díl ze série. Protože i ty ostatní jsou prakticky o tom samém. Tvůrci to měli zabalit t už po druhem dílu který na ten první navazoval ale ne to protahovat co nejvíc to de i když to už vlastně nejde. Tímto komentářem hodnotím celou sérii protože díly jsou opravdu na tolik podobné že má cenu koukat se na první 2 díly a potom je to už pořad to samé.
Mlčanie jahniat (1991)
Čekal jsem daleko víc. Nechápu označeni horor, protože toto rozhodne není horor. Hodně mě zklamal konec a vlastně i celí přiběh. Ovšem skvěli Anthony Hopkins v hlavni roli. Nezařadil bych ho mezi nejlepších 20 filmu ale rozhodně stoji za shlednutí.