Recenzie (645)
Esmeralda (1997) (seriál)
Doborovolně se přiznávám - ano, koukala jsem na to, ano líbilo se mi to tenkrát, když to jako první uvedla TV Nova, a byla to hitovka. Dávám kvůli vzpomínkám dvě hvězdy, jako odpad mi to nepřijde ani dnes.
Nemocnica Chicago Hope (1994) (seriál)
Tento seriál měl tu smůlu, že se potkal ve stejnou dobu s Pohotovostí. Já osobně jsem měla (mám) radši NCH, víc mi sedl jeho humor a situace. Je pravda, že po odchodu herců Mandy Patinkin a Peter MacNicol, trošku seriál ztratil šťávu a hlavně vtip, ale i tak je pro mě v top seriálech z nemocničního prostředí.
Diagnóza: Vražda (1993) (seriál)
Vrchol filmové (seriálové) tvorby to není, ale koukat se na to dá. Některé díly jsou docela povedené a vtipné. Na dopolední koukání u telky je to ideální oddychovka.
Američan (2010)
Po začátku, kde by se našla i nějaká ta akce, film upadne do stále stejné roviny s jednoduchým, pro mě i předvídatelným dějem. Po nějakém času si člověk zvykne na málomluvný film a trošku roztahaný příběh. Závěr mě poněkud zklamal, čekala jsem trošku větší finále. Některé postavy (kněz, automechanik) mi přišly naprosto zbytečné, nebo spíše nepropracované.
Avatar (2009)
Z počátku jsem velmi váhala, než jsem se rozhodla na tento filmový počin podívat. Odrazovala mě poněkud délka a hlavně ta mediální vřava co tento film vyvolal. Ale stalo se, a film jsem viděla a teď si dovolím ho i hodnotit. Co se vizuální stránky týče, nelze vytknout zhola nic. Ale mě bohužel stačilo pár záběrů této ač nádherné práce. Je to možná tím, že jsem film neviděla trojrozměrně, nejsem moc velký fanda těchto 3D efektů. Dějově mě film po hodině začal naprosto nudit, a spíš jsem koukala, kdy už bude konec. Zápletka filmu mi přijde tak ohraná a jednoduchá, konec více méně jasný od začátku. Takže prozatím hodnotím jako průměr, i když možná po dalším shlédnutí svoje hodnocení upravím.