Posledné recenzie (5)
Peacemaker (2022) (seriál)
Tak tenhle seriál mě bavil :-) John Cena hraje skvělýho strupa, který má ještě imbecilnějšího kámoše a přitom si seriál drží i komiksovou linku a napětí. Tahle role mu sedla...konečně :-) Jako jeho fanda mně jeho dosavadní herecké výkony moc o jeho talentu před kamerou nepřesvědčily, ale tady to k tomuto seriálu prostě patřilo. Žral sem mu to i s navijákem. Výběr ostatních herců taky sedl, terminátor T1000 jako otec Peacemakera hrál taky skvělýho imbecila. Určitě stojí za zhlédnutí, trochu jiný než novodobé rádoby akční seriály dle klasických komiksovek a zábava zaručena :-)
Cesta von (2022) (seriál)
Tak zkouknuta 1. série...a přiznám se, že jsem čekal asi trochu víc. Začátku bych dal určitě více hvězd, říkal sem si jak je to prima strašidelný a čekal sem, že to bude nějak eskalovat... ale jak se blížil konec a stále jsem se vlastně nedozvěděl víc než na začátku seriálu, začlo to být trochu...divné. Dal jsem tomu šanci až do konce série s vyhlídkou na nějaké grand finále s rozuzlením nebo tak a místo toho jsem dostal přímou pozvánku na pokračování... No jako fanda žánru se na to samozřejmě podívám, ale autoři by s tím měli trochu asi pohnout a dát tomu trochu smysl jestli z toho nehodlají udělat seriál ala Tak jde čas apod. :-)
Chapelwaite (2021) (seriál)
Jakožto fanda žánru musím říct, že se mně tohle pojetí o upírech moc líbilo a nemám žádnou výtku ani k hereckému obsazení. Role všem padly a Adrien Body opět dokázal, že má talent na různé role, hlavně ty v temnějších pojetích :-) První třetina seriálu buduje temnou atmosféru a divák neví o co tam vlastně jde a co za horor se z toho vyklube takže je víc možná napínavá než další díly kdy už vyjde najevo co se vlastně děje... i když to se úplně nedozvíte skoro až do konce seriálu :-). Kingovy knihy a povídky mám rád a vždy mě potěší když se podaří je i kvalitně filmově zpracovat. Tuhle jsem zatím nečetl tak možná mě to nakopne s tím něco udělat.