Recenzie (1 311)
Mr. Magoo (1997)
Tak nechutně trapný film, že opravdu nevím, co o něm napsat. Snad jenom představte si ten největší humus, tisíckrát ho znásobte a stejně se tomu ani nepřiblížíte.
Matrix (1999)
Po obsahové stránce je dokonalý, po formální stránce je dokonalý, triky jsou dokonalé. Jestli není náhodou ten Matrix dokonalý?
Vreskot 2 (1997)
Rozklížená látanina, která neustála sofistikovanou hru na zamotané sequely, úmyslnou překombinovanost a kloubení fanouškovské vědoucnosti s hororovým základem. Napětí a děs zmizely. A nebyl v tom úmysl...
Mimic (1997)
Naprosto průměrnej béčkovej horor s nudným scénářem. Jen Guillermo del Toro tu prozrazuje talent. Ale to na dobrej film nestačí.
Human Traffic (1999)
Když bych poslouchal taneční hudbu a sjížděl se každej pátek na večírcích, tak bych dal hvězdiček víc. Takhle je to pro mě jen sonda do neznámého světa plného pohody a více či méně zdařilého humoru. Hodně pozitivní, svým způsobem generační, jen co do univerzálnosti lehce nedotažený film.
Mladí muži za pultem (1994)
Geniální komedie, díky níž se zjevil neméně geniální scénárista a režisér Kevin Smith. Ve svém černobílém nezávislém debutu názorně ukázal jak má vypadat komedie o mladých lidech pro mladé lidi. Svého hrdinu Danteho, flákače z Quick Stopu, nechává překonávat během jednoho dne za pultem mnoho prekérních, k zbláznění vtipných situací. Takhle vypilovaný scénář se jen tak nevidí - každá scénka má brilantní pointu, těžko lze najít nějakou "vatu", protože z úst Smithových hrdinů lítá jedna kultovní hláška za druhou. Zkrátka naprosto dokonalý snímek. Rozsvítil hvězdu Kevina Smithe a ukázal světu Jaye a Tichýho Boba. Dva největší machry v celým Hollywoodu. Soukromý milník v kinematografii.
Já nejsem já (1985)
Docela debilní film, který nevyužil vděčné zápletky. Pár světlejších nápadů nedokáže zabránit celkově ubohému vyznění filmu. Scénář nedovoluje Kaiserovi ani Nárožnému předvést nějaké vtipné výstupy. Smutná záležitost.
Iba blázni sa ponáhľajú (1997)
Salma je k sežrání a to stačí na celý film, jste-li v hormonálním rozpuku...
Batman a Robin (1997)
Geniální komedie - brečící Arnold, trapné rostlinné monstrum, hádky dvou nadrženců v kostýmech. Vážně humus!!! Jediné, co tenhle film drží nad ODPADEM je zatraceně sexy Uma a velkolepá výprava. Trochu málo na moji oblíbenou sérii.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Naděje je dobrá věc! Stále žiji v naději, že se někdy opět zjeví snímek, jenž dokáže tak dojemným a láskyplným způsobem ukázat sílu člověka, aniž by ho poznamenala nějaká kýčovitost. Tohle je první film mého života, který jsem opravdu zbožňoval, tenhle film způsobíl, že jsem se ve sladkých jedenácti letech odtrhl od LEGA a začal sledovat filmy.