Recenzie (8)
V zajatí rýchlosti (2005)
Skláním se hluboko před tím co sir Anthony Hopkins dokáže ve svém věku. Nádherný film.
Forrest Gump (1994)
co říct? vše bylo řečeno. pět hvězd. díky
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Takovýto film již nikdy nikdo nemůže překonat. Viděl jsem ho snad dvacetkrát. Dokonalé, překrásné, silné, nepopsatelné. Děkuji za tento zážitek.
Skala (1996)
Skvělý nádherný dokonalý. Fantastické herecké obsazení, výkony, hlášky, akce, parádní hudba. Dnes už akční klasiku si pustím vždy po čase rád. Paráda.
James Bond: Dr. No (1962)
Kultovní začátek doposud padesátileté série, nádhera, má to všechno. Miluju bondovky.
Smrtonosná pasca: Opäť v akcii (2013)
Mnoho povyku pro nic. Trapné.. Ale Brusův úsměv mně baví pořád, škoda jen, že si nepřečetl scénář než do tohoto průseru šel.
Ako básnici nestrácajú nádej (2004)
Veškerá poetičnost prvních básníků je ta tam. Bohužel...
James Bond: Skyfall (2012)
Zvláštní, ponurý, bez jiskry, nápadu a švihu. Graig ovšem výborný. Na druhé straně však akce, začátky Craigových Bondů nikdy nezklamou. Od zhruba třetiny filmu pomalé, táhlé, nudné až na začátku poslední třetiny filmu se děj opět rozběhne. Asi to byl záměr. Poslední klasická bondovka je Casino Royale, ta má úplně všechno, stejně jako Brosnanovo Zlaté oko. Závěr filmu ve Skotsku mystický až hororový. Parádní. Závěrem hodnotím jako celkem zajímavý film. Doufám, že v příští bondovce se děj opět vrátí k napětí, lehkosti a nenucené eleganci Casina Roayale, což mi u ponurého Skyfall chybělo nejvíce.