Recenzie (13)
Vinnetou (1980) (seriál)
Absolútne nepochopený seriál podľa väčšiny hodnotení a komentárov. Vôbec nepochopili, o čo v seriáli išlo. Imdb 63%.
Sisi (2021) (seriál)
Príjemný seriál, ktorý vytvára realistickejší obraz vzťahu medzi hlavnými protagonistami ako je to v Sissi s R. Schneider. Aj celková atmosféra vo filme nie je taká cukríková ako v spomínanom predchodcovi, pôsobí realistickejšie, aj keď samozrejme nie všetko je podľa skutočnosti, ale to určite nie je na škodu. Na mňa to pôsobilo dokonca lepšie. Český dabing mal trochu rezervy, najmä keď sa do 4. časti nesprávne použivali termíny ako Maďarsko (Maďari), namiesto správnych Uhorsko (Uhri). Od piatej časti sa to už naučili.
Knieža (1998) (TV film)
Krásny tv film. Bodaj by bolo takýchto, vychádzajúcich z našej vlastnej histórie, čo najviac. Vôbec nevadí, že v zidealizovanej podobe, pretože inak to nevidíme ani v historických filmoch zahraničných produkcií.
Underworld 3: Vzbura Lykanov (2009)
0
Autoškola (2019) (seriál)
Výborná bláznivá komédia na oddych a dobrú náladu.
Romulus (2020) (seriál)
Úžasné poňatie legendy o založení Ríma, keď aj vďaka odklonu od pôvodnej verzie, vďaka skvelej práci talianskych filmárov, nedokážete oči odtrhnúť od sledovania jedného dielu za druhým. Ak by som bol Ríman, takéto znenie legendy by sa mi páčilo asi viac.
Ona (2013)
Varovanie! Nepozerať po ťažkom dni. Záruka, že zaspíte je takmer 100%.
Synovia Veľkej medvedice (1966)
O nič to nie je horšie ako winnetouovky.
Diskopríbeh (1987)
Film, ktorý pripomína moje obľúbené 80. roky.
Borg/McEnroe (2017)
Nie je to zlé, ale nepozerať moc neskoro vecer.