Recenzie (168)
Cesty domů (2010) (seriál)
Moje milá na to kouká a to mě docela sere :( Ale pak mi to vynahrazuje a to mě naopak baví :) :* Jinak ten seriál stojí jaksi za hovínko teď z toho uděali spíš kriminálku nebo co Záviš je tam sere no je to zamotaný jako kunda, bez drog bych na to nevydržel koukat :)
Vlad Dracula (2003)
Pamatuju si jak sme na to koukali když to vyšlo na DVD u kámoše zmaštěný jak prasata, v tej době to i šlo ale znova sem to už nikdy neviděl a asi ani nechci děkuji :D
Playgirls (1995)
Ale jo pohonil sem :)
Playgirls II (1995)
Slávek Boura :D :D :D :D :D Se poseru
Malý Herkules (2009)
Ze zvědavosti jakej že je nejhorší film podle čsfd sem to zčeknul. Po právu je tady na posledním místě :D :D SHIT totállllll
Kill Bill 2 (2004)
Jop ať už je trojkaaaa :) Quentin no, i kdyby já nevim co natočil za sračky tak ten zmrdík to bude mít vždycky výbornýýýýý :)
Kill Bill (2003)
Miluju Umu :* A tady jí to sekne ze všech filmů nejvíc :) Ale ne jen kvuli ní ale kvuli krvi a že jí neni málo sem z filmu pryč :) Samozhřejmostí je Quentin :D
Gauneri (1992)
Totální masáž :) Tarantinovi stačí jedna hala šest kvalitních herců kamera a jede takoví pecky že se člověk nastačí divit. Hláška za hláškou... Kultovní scéna s uchem no prostě pecka :) Proč jsem já pan Růžový ?? Protože seš buzna! A jestli to vypadá jako že ten film obdivuju jen kvůli Tarantinovi tak je to pravda :D FUCK
Iluzionista (2006)
Luxusní Norton, a moc krásnej film o kouzelníkovy kterej všem vytřel prdel takovim zpusobem že po skončení sem jen nevěřícně čuměl. Parádní scénář i dobře zvolená hudba to vyšperkovala na 5 * :)
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Klasa :) Český filmy stojí zapič ale todle se dá :)