Recenzie (5 628)
Vesmírne gule (1987)
z toho ** pripadaji postave "DARK HELMET" :-)
Vtáci (1963)
Klasika...Navic supersympaticke Tippi Hedren to moc slusi... Je to uplne presne muj typ. :-)))
Thelma a Louise (1991)
"Damska" road movie, ktera neni zdaleka tak rozverna, jak se puvodne zda...a o tom, ze se veci mohou take zle nepodarit. Vynikajici film - kdo nevidel, mel by rychle napravit :-) (i kdyz mirny hlasek feminismu tam samozrejme slysime)
Haengbok (2007)
rad bych videl Su-jeong Lim jednou hrat v necem, v cem celou dobu neumira... (to byl vtip, vime ze umi i to... :-)
Hwang Jin-Yi (2007)
melo to temer vse...90%
Nestanem sa tvojou ženou (2007)
oddychovka za **. Za Michelle a Saoirse zvysuju na ***. BTW - Nejhnusnejsi uvodni titulky, ktere jsem snad kdy videl... ktere navic s filmem nemaji vubec nic spolecneho...to jen tak pod carou.
Americký vlkolak v Londýne (1981)
ano, tohle je moje detstvi na VSH/Beta...:-) Nejvetsi klasika s vlkodlakem a meganadhernou Jenny Agutter. Humor, sex, laska, horor. Neni co vic si prat... 100%.
Hrob světlušek (1988)
velmi, velmi smutne...pokud to berete vazne.
Baekmanjangjaui cheot sarang (2006)
ctyri nebo pet, co na tom zalezi...nadhera, romantika, love story - korejci to s nama proste umej...mimoradne roztomila herecka v hlavni roli (viz. Tombac komentar).
Komando (1985)
Dodnes se mi roztahne usmev od ucha k uchu, kdyz si vzpomenu na tenhle film...a Arnold vyskakujici z letadla mne naucil jiz v utlem veku pochopit, co to znamena nadsazka na druhou. :-) Kultovni akcni podivana z 80. let. P.S.: Vedle prkenneho Arnolda tam potkame i skvelou Rae Dawn Chong, ktera tam mrska jednu vtipnou hlasku za druhou... :-)