Recenzie (132)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Zuřící býk nového milénia? 88 %? Ani omylem! Warrior je více romantickým filmem ze sportovního prostředí - Pretty Woman pro muže. Jeho příběh je na více než dvě hodiny slabý.
Do poslednej klapky krvi (2013)
Velká ujetost, jejíž ústřední reklamní znělku mám v hlavě i po téměř třech letech. Sledování tohoto filmu je opravdu náročné, jelikož také barevností připomíná vlastně reklamu na prací prášek, které ale obyčejně nebývají dvouhodinové. Námět je šíleně dobrý, ale zpracování mě již tolik neuchvátilo.
Kráska v nesnázích (2006)
Solidní drama s dobře napsanými a dobře zahranými charaktery (obzvláště Schmitzer zde působí trochu jako Rudolf Hrušínský ve Spalovači mrtvol), jež ovšem má nějaké mouchy. Za tu nejvýznamnější bych pak považoval povětšinou kýčovitou, melodramatickou a rušivou hudbu.
Sám doma (1990)
Coby pro dítě devadesátých let je pro mě tenhle film vánoční klasikou, která samozřejmě (především ve scénách šíleného rodinného zmatku) značně pokulhává. Hlavní linie sympatického mladého kulišáka bojujícího se zloději je však zkrátka hodně vtipná.
Meno ruže (1986)
Ani se nedivím, že Umberto Eco dále nechtěl filmařům svěřovat své knihy ke zpracování. Jméno růže oploštilo svoji knižní předlohu na jednoduchý detektivní příběh, v němž pohnutky postav téměř nedávají smysl. Pokud budu hodnotit film samotný (bez přihlédnutí k předloze), jedná se o průměrnou detektivku.
Krv v mobile (2010)
Krev v mobilech je hezkou výpovědí o nezájmu západní civilizace o obyvatelstvo zemí třetího světa v kontrastu se zájmem o jeho nerostné bohatství.
Alois Nebel (2011)
Toto zpracování komiksu se příliš nepovedlo. Co funguje v sešitech jako drsně temné napětí v syrovém prostředí, v podivně rozhýbané formě působí bídně a nudně.
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
Stopařův průvodce po galaxii je příkladem toho, že ne všechny knihy by se měly převádět na filmový pás. Film sice není žádný průšvih (herci hrají a vtip v něm nechybí), avšak už dlouho jsem neviděl tolik demýtizované dílo.
Panic je nanic (2006)
Toto není film, pročež žádám o jeho bezodkladný výmaz z filmové databáze. Děkuji
Sekretárka (2002)
Zvláštní film, v němž ze vztahu hlavních představitelů přímo sálá sexuální napětí, za jehož zlomek by první díl Trierovy Nymfomanky musel být vděčný.