Recenzie (617)
Playgirls (1995)
Videl som to v telke a jediné čo môžem povedať je OMG!!! Why?
Obchoďák (2012) (seriál)
Panebože prečo nás týmto trestáš?
Kameňák 3 (2005)
Prvý kameň som videl asi tak 30 minut, suchoty, a no jednoducho za hviezdu.Druhý nestál ani za 15 minút a tú hviezdu a ze troječka no ... 5minút som vydržal a ďalej som nevládal.
Chalani to tiež chcú... a stále (2002)
Prcičky nemusím, ale toto je KRAVINA najhrubšieho zrna, ešteže som pri tom strávil len 20min preklikávaním.Zavrite všetkých ktorý toto dielo spáchali
Súmrak (2008)
Panebože PREČO!!! Nie a nie. O hercopch pomlčím, režisér tiež na dve veci, príbeh možno na 20 minút na regionálnu tv a ... no nič, slušne a pekne na to radšej zabudnem a dúfam že ma to nebude po nociach strašiť. Síce ak by ma taký Cullen zobudil v noci, vobec by som sa nenaľakal, ale poslal ho niekam a ešte by som sa mu vysmial.
Fargo - Season 2 (2015) (séria)
Tak na prvú sériu to nemalo, ale aj tak úplne úžasný seriál. Dlho som si ho odkladal ale nakoniec nebanujem. Slabších 5 hviezd. Čo ma dostalo, tak to bola hudba, ale celkovo som si druhú sériu užil.
John Doe: Vigilante (2014)
No som z toho akýsi zmätený pán veľkomožný. Na jednej strane to je napínavé a scenár nieje až taký blbý a na druhej strane neviem čo si mám o tom myslieť.Podľa mňa to je čistý priemer, ale hodnotiť nebudem, pretože fakt neviem ako. Na jednej strane by som tomu vpálil 4-ku len taký rachot a na druhej strane takých filmov je milión. Inak herecké výkony podľa mňa čistý priemer aq niekedy sa mi zdalo že si zo mňa herci robia prdel a takto to hrať nemôžu. Ale ako som videl mohli. takže nehodnotím radšej a nech si každý urobí obrázok sám.