Recenzie (333)
Partička (2011) (relácia)
Zprvu fantastické, skvělé... Později trapné a zbytečně sprosté. Škoda toho. Možná jim vlezl na mozek úspěch.
Lovci stínů: Nástroje smrti - Série 1 (2016) (séria)
Právě sleduju druhou sérii a musím říct, že ta první byla hodně průměrná. Dost se vlekla a já pořád nevěděla, jestli mě to baví, nebo ne... Povedlo se jim ale fantasticky to rozjet. A ten závěr! Takže OK.
O království z nudlí a štěstí bez konce (2009) (TV film)
Hudební vložka fajn, dialogy milé, vtipné. Nudlové království si mě získalo. Ale šermířský souboj, nudle pravdy a rozhlas mě málem donutily dát hvězdičky dvě. Jaká škoda.
Jako kůl v plotě (2021)
Když se nad tím člověk zamyslí, je to průhledná, průměrná komedie. Ale taková lidská. Na nic netlačí. Hezky plyne. Sem tam zajímavá scéna, dialog. A hezky se na to kouká. Proč ne?
Nebo s.r.o. (2019) (seriál)
Všechny série propojuje úžasný humor. Mám to prostě ráda. :-)
Clausovi (2020)
Slabá průměrná vánoční komedie. Téma "budu pomáhat Santovi a zaučovat se" šla využít mnohem líp... Když už je venku druhý díl, doufám, že bude zdařilejší. Ale koukat se na to dalo.
Dobré místo - Série 3 (2018) (séria)
Na první sezónu to nemá, ale zase je tahle méně ztřeštěná než druhá. Jen nechápu, jak můžou tvůrci na začátku přijít s originálním pokračováním a v polovině řady to zlomit v tu samou honičku známou z jiných řad, jen v jiných kulisách. Dochází tomu dech, řeší se to stejné. Škoda.
Chlapec, kterému říkají Vánoce (2021)
Nečekaně dobrý rodinný film o tom, jak vznikl Santa Claus.... Zpočátku jsem byla rozpačitá, kam to povede, ale jo, tohle by šlo. :-)
Strašidelné příběhy na dobrou noc (2021)
Já od toho nic nečekala a královsky se bavila. Nápady super. Strašidelná pohádka pro děti. Za mě dobré. Určitě se k tomu někdy vrátím.
Mlýnku, dost! (2019) (amatérsky film)
Povedené. Bavilo. Co víc říct? Pusťte si to.