Posledné recenzie (105)
Tajuplný les (1986)
V dětství jsem měl tuhle pohádku velmi rád a měl jsem ji zařazenou mezi klasické disneyovky. Jaké bylo mé překvapení, když jsem v dospělosti zjistil, že se jedná o Jugoslávský (Chorvatský) film a hlavně očima dospělého je tohle totální bizár :-) Vlastně mi to připomíná tvorbu Studia Ghibli a to je nějaká poklona! Animace je neuvěřitelně kolísavá, některé scény a postavy by jste klidně disneyovce uvěřili, jiné jsou vyloženě hnusné. Příběh je směska dobré desítky nápadů a inspirací a táhne ho dopřede hlavně estetika a občasné akčnější scény. Na druhou stranu, mimo asijské produkce mě nenapadá pohádka, která by byla tak moc v kontrastu se západní produkcí, tím, jak je v ní cítit srdíčko a kreativita.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Dějově je to ještě obskurnější, než předchozí díl, což není úplně výhra. Místo toho, aby jste si užívali jízdu s oblíbenými charaktery, nepříjemě často se zarážíte o wtf momenty. Nadhled jedničky se z části vytratil a zbývá jen solidní, ale pořád dost stejná akce a cool hlášky . Mě to ale stačilo a bavil jsem se náramně.
Bright (2017)
Scénář je vyloženě debilní, Landis je packal zahleděný do sebe a netuším, proč se s ním někdo v Hollywoodu ještě baví. Ayer se pokouší o fantasy Patrolu ale už se vykrádá, až to bolí. Ale jsou tu dobří herci a chemie mezi něma, děj odsípá (pořád hloupý) , sem tam scéna hodná zapamatoví a je to asi jediné, co mi na plátno převádí můj oblíbený Shadowrun.