Posledné recenzie (41)
Horúce strely v Mexiku (2007)
Pre niekoho mozno trochu trapny film, no pre ineho velmi vtipna a zabavna komedia.
Atlas mrakov (2012)
Velmi dlhy film, par veci som vobec nepochopil, ale napriek tomu to bol velmi krasny film.
Anglický pacient (1996)
Asi to nebol film pre mna. strasne som sa nudil a kazdych 10 minut som sa pozeral na hodiny a cakal kedy to skonci.