Recenzie (11)
Ace a vianočný zázrak (2021)
Jedna hvězda, za přítomnost koně.
K zemi hleď! (2021)
Tož tak nějak si tu žijem. 7/10
Return (2011)
Kapánek zmateně natočené, ale na 50 procent to dá :-) ... nakonec všechno dobře dopadne i s klasickým "já tě miluji" a "já si tě najdu"...
Vzestup a pád NSDAP (2014) (seriál)
Nevěřil bych, že se kdy vyjádřím ke komentu kolegy - to Homer.p. Vaše hodnocení je hodno právě toho o čem tento dokument je - upozornit na nenávist ke všemu lidskému, které oba proti sobě bojující režimy, prosazovaly. Stalin a Hitler jedno byli - socialisti. Fašismus a komunismus patří do jednoho pytle a na pranýř dejin. To, že to Slované na východě ještě nepochopili, je smutné, ale budiž poučné.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Slušně vybavená Willisova kuchyň,dobrá himalajská akrobacie na lanech a snad ještě ten malý tančík, který chyběl u Kurska. 50%
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Viděl jsem tento film v ruštině s moldavskýma titulkama, ale nemohl jsem to přepnout. Dlouho jsem se tak nenasmál a ani mi tam nechyběla naše mateřština. Simon Pegg skvělý. Vykloktat si po ránu burbonem jsem ještě nezkoušel. Dávám 4*
Moje bláznivé dvojča (2011)
2* za rozflákanou (jedinou pro AlPacina) sošku Oscara, potřeštěného Sandlera a hlášku: "...jsem poloviční Žid... jak poloviční?... no jsem přeci ateista." Jinak průměrná komedie.
Babylon (2004) (relácia)
Nevím, co má společného belgický kuchař a národnostní menšiny žijící v Brně s "darmošlapy a sociálním systémem". Pořad velmi dobrý a hlavně poučný. Jsou lidi, kteří si naší země váží víc, než našinec. 4*
Top Gear (1978) (relácia)
Vidět VW na skokanském můstku a rychlostní soutěž s obytným přívěsem - k nezaplacení. 5*
Krídelko alebo stehienko? (1976)
Vodňanské kuře od "českého Tricatela" za 3,5*. Funes jako vždy perfektní.