Recenzie (180)
Suburra (2015)
Pro mě jednoznačně naprostá pecka.
Muž v temnote (2016)
Na film jsem se nedodívala, byl na mě až příliš psycho. Asi už jsem na takovéto nerváky příliš stará. O tom slepém veteránovi se mi budou ještě dlouho zdát noční můry. Takže jestli si chcete nadělat dobrovolně do kalhot, tak si večer zhasněte v celém baráku a zmáčkněte tlačítko play.
Strážcovia Galaxie (2014)
Nevím, co mě na tomto filmu bavilo více - jestli skvělá hudba, vtipné dialogy nebo střestěně stvárněné hlavní postavy. Každopádně tahle jízda galaxií mě opravdu pobavila.
Děti úplňku (2017) (TV film)
Je hrozné, že i přes všechny pokroky lidstva se s tímto nedokážeme lépe vypořádat. Bylo těžké se dívat na tento dokument, nedokáži si vůbec představit, jak těžko by mi bylo něco takového denně prožívat.
Cudzinka (2014) (seriál)
Cizinka je bezpochyby večerníčkem pro dnešní unavené ženy.
Mačacie zlato (2008)
Lehká letní oddechovka hodící se k parnému dni a litru mojita ... napětí a pravou honbu za pokladem či triller opravdu nečekejte.
Ako básnici čakajú na zázrak (2016)
Básníky moc nemusím, proto jsem čekala jen trapnou slátaninu navazující na předchozí díly. Dočkala jsem se však příjemného překvapení.
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Tato exkurze v čokoládovně mi přišla nechutná. A to sladké miluji.
Vaiana: Legenda o oceáne (2016)
Kdyby z tohoto animáku někdo vystřihl naprosto zbytečné písničky, dala bych *****. Ale někdo si prostě nemohl pomoci, asi si myslel, že je to dnes hrozně IN.
Prvý kontakt (2016)
Nemám ráda UFO tématiku, ale tohle mě opravdu dostalo! Tvůrcům i hercům tleskám. Byla jsem napnutá jak struna od houslí.