Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Spartakus (2010)
Konečne nejaký historický novší serial všetko výborne len jediné čo vadilo bolo až privelmi veľa vecí urobenéne na PC. 100%
Simpsonovci (1989)
Volajú ma Earl (2005)
Pohodovka seriál plný srandy. Musel som popozerať všetky diely.Tento seriel ma vždy bude veľmi baviť. 95%