Posledné recenzie (10)
Atlet roku 2013 (2013) (relácia)
Trapárna nade vše. Nejhorší jako vždy Aleš Háma, gratuluju!:)
Tobruk (2008)
Film, na který se dalo koukat - na to, že je poměrně nový a český. Ovšem druhá půle nestojí za nic, je poměrně nudná, bez žádného většího děje. Zkrátka, film si zaslouží méně než 4* a víc než 3.
G.I. Joe (2009)
Musím říct, že větší blbost jsem v poslední době snad neviděl. Možná to někomu přijde jako mazec - to rozbíjení, ničení všeho, ta "nadčasovost" - ale mě to nijak neuchvátilo, naopak. Ve filmu padají některé legendární hlášky z legendárních filmů, ale sem do G.I.Joe, se rozhodně nehodí a vůbec, je to jen blbá a zcestná parodie. Znovu bych se rozhodně nepodíval, ztráta času, intelegence atp.