Recenzie (129)
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
Podle mě jednoznačně nejlepší slasher všech dob. A na další díly se radši dívat nebudu abych si nepokazil mínění. 1000/10
Alois Nebel (2011)
Vizuální stránka byla opravdu úchvatná a celý film vlastně zachraňuje. Celou dobu se to hrozně vleče, ale nedovleče se to nikam. Ničím jiným než skvostnou animací a Nebelovou mlhou mě to vlastně nezaujalo, z toho vyplývá, že se to drží pouze ve vodách plytkosti a průměrnosti, ikdyž to má mnohem větší potenciál. 6/10
Černé ovce (2006)
Tohle se mi líbilo. To se mi fakt líbilo. Neříkám, že je to dokonalej film, taky že neni. Scénář mohl být lepší, herci taky a na to, že to je hororová komedie to mohlo bejt vtipnější. Ale zbytek? No zbytek se dá hodnotit nanejvýš pozitivně. Skvělej námět, boží hudba a gore na každém kroku. Až jsem sám byl překvapenej, že mi to gore nijak nevadilo, jelikož nejsem úplně vyznavačem něčeho typu: čím víc střev mimo tělo, tím lepší podívaná, spíše naopak. Jinak masky ovcodlaků byly skvělý a doufám, že u mě nezačne vzkvétat podobná fobie. Fakt mi stačí, že jsem posrátej z pavouků. 8/10
Po prečítaní spáľte (2008)
Co se mi z tohohle filmu dneska ještě vybavuje? Slovo KURVA. Jenomže i to je tam vesraný kurevsky mockrát a to mě kurva sralo. Vždyť to tam říkaj kurva aspoň kurva každou větu. Jinak je ten film vlastně kurva vo hovnu. 3,5/10
Dom v ružiach (2002) (seriál)
1. díl - Zvládnout natočit 90 minut jenom o historii Domu v Růžích, tak, že se divák ani jednou nenudí, to je skutečn mistrovství....90 % 2. díl - Podle mě nejslabší část. Zabíjejí to hlavně ty digitální duchové, jinak se mi o tohle moc líbilo...75 % 3. díl - Po slabší druhé části, přichází na řadu asi nejlepčí díl. Lepší vyvrcholení jsem si ani nemohl přát.....95 % Celkový dojem - 90 %
Četnícke humoresky (2001) (seriál)
Kam se hrabou americké kriminálky. Ikdyž ty novější série začínají trochu upadat. 7,5/10
Cintorín domácich zvierat (1989)
Další z, díky bohu mála, nepovedených adaptací knih Stephena Kinga. Nuda, nuda, shit, shit....4/10
To (1990) (TV film)
To je až neuvěřitelný, jak se dá zprasit tak geniální kniha. Vypnul jsem tu hrůzu asi po hodině a už to je dost úctyhodný výkon. Povedlo se tak možná prvních 20 minut (za to ten jeden bodík), jenže to nemá šanci udělat z 3 a půl hodinového filmu, film dobrý. Jak už jsem říkal začátek byl docela povedený ( až na CZ dabing, ten je hrůzostrašnější než jediný dobrý herec filmu Tim Curry), ale jak film nabýval na délce mé nadšení opadávalo, jak se říká, rychlostí blesku. Herci byli fakt příšerní a to je ještě dost slabé slovo. Dětští představitelé několikanásobně převišovali své dospělé nástupce, ale to nic nemění na faktu, že se ke svým rolím vůbec nehodili (možná až na Bena). Film rozhodně neomlouvá ani to, že nejspíš neměl moc vysoký rozpočet. I s málem se přece dají dělat zázraky, což zde rozhodně neplati. Rozhodně doporučuju se na tenhle film nedívat. Raději si přečtěte knihu, protože film by vám představu o ní dost pokazil. 2/10
Temné tiene (2012)
Výborné kostýmy i mejkap a hudba Dannyho Elfmana je opět excelentní. To je asi všechno co se dá na tomhle filmu chválit. Jinak je to jednoznačně Burtonův nejhorší film. Místami to připomínalo "teen" komedie nebo parodie typu Scary movie (hlavně ta blicí scéna). Je to asi poprvé, co jsem se u Timova filmu těšil až skončí (ne že bych jich viděl nějak moc). 4,5/10