Recenzie (1 565)
Stroskotanec (2000)
Připadalo mi, že jsem sledoval v každé půli odlišný film. První byl výborný, druhý nic moc.
Tron (1982)
Stále originální scifi s virtuální realitou.
Trójska vojna (1997)
Mladičká J. L. Hewitt.
Trávníkář 2: Odvrácená strana vesmíru (1996)
Jeden z nejhorších filmů, co jsem viděl.
Trávnikár (1992)
Film, který každým rokem ztrácí na přitažlivosti, jak už to tak u filmů založených na počítačových tricích bývá.
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Pixar stále vynikající, ale 3. díl už přeci jen nemá to kouzlo.
Total Recall (1990)
Velice dobrá scifi, která později ztratila na věhlasu po úspěchu T2.
Torpedo Run (1958)
Vzpomínám si, že to byl překvapivě hodně akční film.
Tora! Tora! Tora! (1970)
Velice dobrá rekonstrukce útoku na Pearl Harbor. Myslím, že náklady na tento film byly větší než skutečná škoda, kterou Japonci způsobili při útoku.
Topaz (1969)
Určitě nepatří k H. nejlepším filmům.