Obľúbené seriály (9)
Jackass - naprostí šílenci (2000)
Malá Velká Británie (2003)
Cobra Kai (2018)
Walking Dead (2010)
slabší druhá polovina první série..a téměř celá druhá (ikdyž pořád mě to bavilo)...za to nářezová třetí série..a celkově zábava..a ty masky tam sou špička