Recenzie (75)
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Že sem se na šestý Mission: Impossible těšil víc jak L. Ron Hubbard na církevní úlevy od berňáku není žádný tajemství. Od návratu prověřenýho režiséra až po obsazení mocnýho mastáše Henryho Cavilla, kterej dokázal dostat na lopatky celou Justice League, Mission: Impossible – Fallout měl prostě našlápnuto bejt jedním z nejlepších dílů celý týhle už tak parádní série a zároveň akční událostí roku… A minimálně jedna z těchhle věcí se mu rozhodně povedla. víc »
Hviezdny prach (2007)
Tristane, ty seš takovej kokot.
Jurský svet: Zánik ríše (2018)
Jednozáběrovej útěk z velký křeččí koule? Super. Animatronická dinosauří transfůze? Paráda. Prehistorický příšery na strašidelným panství? Sem s tím! Když ale člověk odhlídne od pár dobře vypiplanejch sekvencí a koukne se na celej obrázek, v hlavě mu ze všeho nejvíc utkví spíš ty digitální orgie ohnivejch chrchlů, blbě obšlahnutá zápletka Ztracenýho světa, karikaturní zloduši a charakterovej vývoj hlavních postav na úrovni toho, že Bryce Dallas Howard před dinosaurama tentokrát už teda neutíká v lodičkách. víc »
The Titan (2018)
Hm… Hm… Mutování DNA kosmonautů, náznaky body horror žánru. Zatím se to jeví jako něco od Davida Cronenberga. Tohle by mohlo bejt vlastně docela dob… aha, tak ne. Ona je to jen devadesátiminutová vata.
The Cloverfield Paradox (2018)
Hm… Hm… Paralelní dimenze, obživlá vesmírná loď, červi v lidskejch tělech. Zatím se to jeví jako takovej novej Horizont události. Tohle by mohlo bejt vlastně docela dob… aha, tak ne. Ona je to jen devadesátiminutová vata.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Avengers: Infinity War se perfektně snaží vás přesvědčit o tom, že sou něco extra. Že otáčí svůj svět vzhůru nohama a vystupujou ze svý zaprděný bubliny. Ve výsledku je to ale úplně stejná marvelovina jako všechny ostatní, která to o sobě jen dokáže podstatně líp maskovat. víc »
Votrelec: Covenant (2017)
Ridley Scott plánoval Promethea od Vetřelce původně distancovat, protože si myslel, že téma Xenomorfů už za ty roky vyčpělo a že filmů o nich vzniklo už tolik, že ztratily svoje kouzlo. A Vetřelec: Covenant podle mě dokonale dokazuje, že v tomhle měl vlastně pravdu. Sice se nakonec nechal zlomit a rozhodl se natočit „to, co chtějí fanoušci“, právě to ale bejvá často to nejhorší, co může vizionářskej režisér vůbec udělat. víc »
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Když jsou dnešní akčňárny, scifárny a různý superkomiksárny blbý, tak na nás musí furt pomrkávat a dělat fórky, abysme jakože věděli, že ony ví, že jsou blbý. To ale novej Den nezávislosti nedělá. On je prostě blbej úplně normálně. A díky tomu je ve výsledku vlastně docela dobrej.
Rocky IV (1985)
It doesn't get any more '80s than this.