Obľúbené filmy (10)
Fontána (2006)
Warholka (2006)
Forrest Gump (1994)
Frajeri na vlnách (2007)
Nádherné prostredie, super pôvodný dabing, perfektná hudba, úplne iný pohľad na animák a ešte k tomu kuře Joe? Im in heaven!
Matrix (1999)
Číslo 9 (2009)
Wall-E (2008)
Requiem za sen (2000)
Schindlerov zoznam (1993)
Petríkova cesta na Mesiac (1990)
Moja najobľúbenejšia pohádka z detstva. Krásna animácia, pekný príbeh. Odvtedy sa mi sníva, že viem lietať :)