Recenzie (93)
Dobrý, zlý a mŕtvy (2015)
Špatné béčko
Dívka, která se třpytila (2022) (seriál)
Hodně nezodpovězených otázek a ještě více odpovědí ve zkrytých detailech…
Orfeus v podsvětí (2019) (divadelný záznam)
Tak to je slušnej bizár, ztvárnění postavy Johna Styxe (Max Hopp) naprosto fenomenální.
Top Gun: Maverick (2022)
Klise a plochy dej na druhou, nicmene to fungovalo… hodnotim pozitivne.
Kanárské ostrovy - zrozené z ohně (2022) (TV film)
Bez dronů by mnoho záběrů nepořídili, mohlo být těch záběrů více. Dokument zaměřený na erupci v 2021, historie ostrovů jako takové moc nebylo. Nicméně pěkný dokument.
Luxusní odpočinek (2021) (seriál)
Zajimavy dokument, az na par ultra miliardaru je tam spousta chudych bohatych. Nektere realitni agentky vypadaji ze nemaji ani na poradny kostymek. - Jako okenko k nahlidnuti co se da za penize poridit a zazit pekny dokument. Obcas mi vsak pripadalo ze se jedna o nastrcene lidi a vykonstruovane scenky pro ucely dokumentu.
Luxus (2019) (seriál)
Zajimavy dokument, az na par ultra miliardaru je tam spousta chudych bohatych. Nektere realitni agentky vypadaji ze nemaji ani na poradny kostymek. - Jako okenko k nahlidnuti co se da za penize poridit a zazit pekny dokument. Obcas mi vsak pripadalo ze se jedna o nastrcene lidi a vykonstruovane scenky pro ucely dokumentu.
Vaiana: Legenda o oceáne (2016)
Vhodne i pro citlivejsi deti, zlo tu neni tak zle a atmosfera “silnych chvilek” neni zbytecne napnuta. Pekna animace. Kohout a tetovani ma vtip :-)
Zlatá horečka: Divoká voda (2018) (relácia)
5. sezona docela usla
Ringo se vrací (1965)
Komentare moc nerozdavam, nicmene tento spagetak predcil me ocekavani.