Obľúbené filmy (9)
Klub bitkárov (1999)
Leon (1994)
Grandhotel Budapešť (2014)
Homár (2015)
Drive (2011)
Trainspotting (1996)
Gran Torino (2008)
Divoký Django (2012)
Ninjababy (2021)
Jednoznačne to najlepšie čo som za posledný rok v kine videl. Napriek tomu že hlavná hrdinka činí jedno nepopulárne rozhodnutie za druhým, nedá sa jej nefandiť. Scenár úžasne graduje celých 100 minút a ani sekundu som sa nenudil.