Obľúbené filmy (10)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Efektná comicsová týmovka. Tento film bol ako zlatý "hřeb" všetkých filmov. Taktiež veľmi akčne a trikovo veľmi skvelé. Výborné a vtipné dialogy ,excelentná hudba ,výborný herci a taktiež dej . Pri tomto filme sa jednoducho nedá nenudiť.Každý fanušik Marvelovských filmov by si určite nenechal ujsť tento akokeby A-Team :D
Iron Man 3 (2013)
Najväčší hit tohto roka! Úplna pecka! Marvel studios vytvoril výbornú superhrdinskú fajnovku na príjemný a akční večer . Shane Black sa nezdá :) Skvelá akcia , skvelé triky, skvelá hudba, skvelý heci, skvelá atmosféra. A najlepšie záchvaty úzkosti Tonyho Starka. Niet čo dodať :)
Forrest Gump (1994)
Klasika :) Proste tri slová : Run, Forrest Run
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Superhrdinský film odohrávajúci sa počas 2. svetovej vojny . U mňa sa jedná o veľmi príjemné prekvapenie. Steve Rogers a jeho premena zo slabocha na superhrdinu je proste úžasná. Tak tento film má jednoducho skvelý retro štýl :) Hudba, Akcia, Dej, Chris Evans... Ďakujem za skvelý zážitok :)
Iron Man 2 (2010)
Iron Man (2008)
Zaujal ma ohromujúci výkon hlavnej postavy Tonyho Starka (Robert Downey Jr) bol tak charizmatický,hrdinský a taktiež zábavný že si s radosťou , ba až s nedočkavosťou pustím ďalšie diely trilogie Iron Mana. Musím uznať že režisér si s tímto filmom skvele poradil.Akčnejší film som teda ani nevidela a taktiež s vynikajúcou Hudbou a výbornými efektmi .
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Policajtské komédie alebo filmy moc nemusím. Ale Nicholas Angel je proste iné kafé . Takúto akciu by som ani nečakala. Zábava, akcia a tá vražedná hus :D ,všetky tie prestrelky a hudba vytvárajú pozoruhodný film na Dobrú noc :) Skvelý "nářez" :)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Skvelý film ,najlepší animovaný fantasy film o priateľstve. Veľmi poučný. :D niet čo dodať !