Posledné recenzie (46)
Pacifik (2010) (seriál)
Hodně silný seriál o válce v pacifiku. Opravdu se mi líbí styl vyprávění, který se vyskytuje právě v Pacifiku nebo Bratrstvu neohrožených. Člověk si vybuduje pouto s hlavními hrdiny a sleduje jak přežívali 2. světovou válku. Ale jedna věc se tomuto seriálu musí uznat. Na rozdíl od Bratrstva neohrožených nemám zrovna chuť si ho někdy pouštět znova. Hrůzy války v pacifiku mi doteď zůstávaly utajeny, ale epizoda s Okinawou a kopáním zákopů na hřbitově byla fakt síla. Nemluvě o Japonské zatvrzelosti, která je zde ztvárněna. Stále zůstávám na vážkách jestli opravdu byli Japonci takoví blázni nebo je to jen tehdejší snaha vykreslit nepřítele v nejhorším možném světle.
Letadlová loď Enterprise (2006) (seriál)
Pěkné animace, a věrné vylíčení hrůz 2. světové války v Pacifiku. Překvapilo mně, že se zde našlo pár animací ze seriálu Letečtí stíhači v boji. Ale jinak poměrně dobrý dokument o letadlové lodi nesoucí jedno z nejslavnějších jmen v historii.
Ponorka (1981)
Hodně dobře natočený film o německém ponorkovém loďstvu. Na radu kamaráda jsem si našel plnou verzi filmu (5 hodin) v němčině s českými titulky. Sice německy neumím, ale byl to úžasný a skutečně silný zážitek.